Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Nasz pracownik członkiem Rady ds. Akredytacji!strzalkaStrona główna

Nasz pracownik członkiem Rady ds. Akredytacji!

29.06.2016

W myśl ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (Dz.U. poz. 542) z dniem 20 czerwca 2016 r. Minister Rozwoju powołał nowych członków Rady ds. Akredytacji, która jest organem Polskiego Centrum Akredytacji.

Do zadań Rady należy:
1. opiniowanie stanu i kierunków rozwoju akredytacji;
2. opiniowanie działalności merytorycznej Polskiego Centrum Akredytacji;
3. opiniowanie rocznych planów i sprawozdań, o których mowa w art. 47 ust. 4 i 5 Ustawy;
4. zatwierdzanie rocznych planów i sprawozdań, o których mowa w art. 47 ust. 6 Ustawy;
5. opiniowanie wniosków w sprawie podziału zysku Centrum, o których mowa w art. 54 ust. 1 Ustawy;
6. wyrażanie opinii w sprawie powołania i odwołania członków Komitetu Odwoławczego, o którym mowa w art. 57 ust. 1 Ustawy

Miło nam poinformować, że Członkiem Rady ds. Akredytacji został nasz pracownik Małgorzata Mikulska jako przedstawiciel Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.