UWAGA! Konkurs został rozstrzygnięty i podjęta została decyzja o zatrudnieniu osoby, która spełniała wymagania i uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Oferta zatrudnienia na stanowisku: Koordynator Biura Zarządu i Komunikacji.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe o dowolnym kierunku;
- staż pracy: minimum 7 lat doświadczenia na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach w spółkach prawa handlowego lub w administracji publicznej;
- kandydat na stanowisko pracy nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność opracowywania dokumentów związanych z organizacją przedsiębiorstwa (regulaminy, instrukcje, uchwały, zarządzenia itp.);
- umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, obowiązkowość, rzetelność.
- łatwość posługiwania się określonymi przepisami prawa mająca na celu eliminację braku zgodności przepisów wewnętrznych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisów z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, kodeksu spółek handlowych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt prac związanych z funkcjonowaniem Biura Zarządu.
Ważniejsze zadania:
- reprezentowanie Biura Zarządu przed organami Spółki;
- koordynacja współpracy pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki;
- nadzorowanie obiegu dokumentów w Spółce w ramach Zarządzania Obiegiem Informacji;
- współpraca z pełnomocnikiem Zarządu ds. ZSZ;
- współpraca z członkami Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników;
- inicjowanie działań wewnętrznych mających na celu wykluczenie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Spółki;
- przyjmowanie i wstępna analiza pism, wniosków, skarg, petycji, itp. kierowanych do Spółki oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi (w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi, jeżeli charakter sprawy tego wymaga);
- udział w rozstrzyganiu niejasności związanych ze stosowaniem przepisów wewnętrznych;
- nadzór nad funkcjonowaniem strony internetowej Spółki;
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
- długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
- wymuszona pozycja ciała;
- zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku związanym z odpowiedzialnością;
- praca samodzielna;
V. Wymagania kompetencyjne dotyczące stanowiska:
- Wiedza zawodowa: wysoce specjalistyczna – wynikająca z wiedzy teoretycznej oraz praktycznego zastosowania na stanowisku, z konkretnej dziedziny wiedzy, zapewniająca wysoki poziom merytoryczny realizowanych zadań i efektywność na stanowisku, wspieranie merytoryczne działu / innych pracowników;
- Środowisko i proces pracy: wykonywanie prac wskazanych. Identyfikowanie potrzeb o charakterze operacyjnym. Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy. Weryfikacja procesu pracy, proponowanie udoskonaleń, optymalizacji procesów;
- Programy komputerowe, systemy: wykorzystywanie oraz stosowanie systemów/programów dedykowanych na stanowisku zgodnie z przypisaną rolą użytkownika, także zaawansowanych funkcjonalności (czynności zawansowanych raportowania/analizy, umiejętność diagnozy problemów związanych z użytkowaniem systemów, poszukiwania ich rozwiązań;
- Kompetencje interpersonalne i społeczne: umiejętność odbioru i przekazywania informacji wpływających na efektywną realizację zadań; budowanie relacji z klientem zewnętrznym lub wewnętrznym, wspieranie innych pracowników w procesie komunikacji;
- Kompetencje poznawcze: dostrzeganie zależności przyczynowo- skutkowych; określanie przyczyny błędów; wyciąganie trafnych wniosków nawet z bardzo trudnych i złożonych sytuacji;
- Praca zespołowa: delegowanie zadań i organizacja pracy zespołu z uwzględnieniem oceny poziomu kompetencji pracowników; bieżąca weryfikacja postępu prac.
- Kompetencje menedżerskie: realizacja planów oraz wyznaczonych celów operacyjnych
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 7-letni staż pracy, zgodnie z punktem I.4.
- kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
- inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VII. Pozostałe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Spółki , przy ulicy Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku lub przesłać pocztą na adres Spółki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy: Koordynator Biura Zarządu i Komunikacji lub przesłać pocztą elektroniczna na adres: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl
Termin składania aplikacji upływa w dniu 17 stycznia 2022 r.
Aplikacje, które wpłyną do Spółki po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko niektórych kandydatów- wybranych na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Spółce zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Dziale Księgowości i Kadr przez okres trzech miesięcy od dnia rozstrzygnięcia o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Przedsiębiorstwo „Wodociągi Słupsk” sp. z o. o. nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu trzech miesięcy nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Do pobrania: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.