Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

e-BOK ułatwi życiestrzalkaStrona główna

e-BOK ułatwi życie

18.01.2013

„Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. traktując jako priorytet swojej działalności stałe podnoszenie standardów obsługi klienta wprowadziła nowe rozwiązanie internetowe – e-BOK, czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Dzięki e-BOK-wi użytkownik może korzystać z następujących, oczywiście bezpłatnych, usług:

  • przeglądać i uaktualnić swoje dane kontaktowe, przeglądać umowy i inne dokumenty będące podstawą regulacji między Administratorem a Odbiorcą usług dotyczące świadczenia usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków;
  • przeglądać wystawione faktury, dokonane zapłaty oraz stan salda na koncie rozrachunkowym, wydrukować obraz faktury;
  • sprawdzić historię odczytów i wymian wodomierzy oraz przekazać informację o stanie wodomierza w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od przedsiębiorstwa „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. nie dokonano odczytu wodomierza;
  • przeglądać korespondencję prowadzoną drogą elektroniczną.

Aby rozpocząć korzystanie z e-BOK-a (https://ebok.wodociagi.slupsk.pl), należy zapoznać się i zaakceptować regulamin oraz się zarejestrować na stronie e-BOK (formularz rejestracyjny znajduje się w prawej górnej części).

Czekamy na wszelkie Państwa uwagi oraz sugestie, które prosimy przesyłać na adres e-mail: ebok@wodociagi.slupsk.pl.

Zachęcamy do jak najszybszego odwiedzenia i korzystania ze strony e-BOK „Wodociągów Słupsk”!