Skargi i reklamacjeDla KlientówStrona główna
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, bądź też szkód spowodowanych w wyniku działalności prowadzonej przez Spółkę można złożyć pisemną reklamację w terminie 3 dni od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi, albo od dnia, w którym usługa została wykonana, lub miała być wykonana, bądź też zdarzenia, które skutkowało szkodą.
Reklamacja powinna zawierać:
UWAGA! Jeśli reklamacja wiąże się z roszczeniem finansowym za zniszczone mienie (np. ubrania w pralce, które uległy zabrudzeniu związkami żelaza) należy przedmiot roszczenia zachować do czasu oszacowania szkody przez rzeczoznawcę firmy ubezpieczeniowej. Zniszczonych rzeczy nie wolno wyrzucać.
Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej jednak, niż w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia. Spółka udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej.
Reklamacje oraz skargi na działalność przedsiębiorstwa można:
Osoby poszkodowane mogą także samodzielnie wystąpić o odszkodowanie. „Wodociągi Słupsk” sp. z o.o. ubezpieczone są w UNIQA TU S.A.
.